Puteți opta pentru ridicarea produselor direct de la sediul nostru din Sos. Mihai Bravu 62A, Cladirea Spectrum, et.1, cam. 7, sector 2, București (punct de reper stația de metrou Bucur Obor)
Plata:
- Ramburs la primirea coletului.
- Transfer bancar.
- Numerar la sediul nostru.
- Online cu cardul de debit sau credit folosind serviciile procesatorului de plati MobilPay
.
Ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare de 10 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.
Livrarea in provincie se efectueaza printr-o firma de curierat rapid, Sameday, caz in care aveti drept de denuntare a contractului la distanta in termen de 10 zile de la primirea produsului, dar aveti si obligatia de a verifica continutul coletului inainte de a semna de primire, pentru ca acesta sa fie complet si corespunzator cu factura. HiFi Vision isi asuma raspunderea ca, odata confirmata (si dupa caz, incasata contravaloarea sa), comanda Dvs. va fi expediata in termenele specificate mai sus, dar nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri cauzate de firmele de curierat rapid cu care colaboram. Daca nu primiti comenzile la timp, va recomandam sa ne solicitati numarul de AWB al expeditiei si telefoanele curierului rapid, pentru a lua legatura cu acesta si a solutiona intarzierea.
Retur:
In cazul in care un client doreste sa returneze un produs care se incadreaza intr-una din situatiile de mai jos,clientul are obligatia de a contacta prin email firma noastra la office@dusbucalshop.ro
Un client al dusbucalshop.ro poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1.In cazul in care produsul nu este conform cu specificatiile prezentate pe site. In cazul acesta clientul poate solicita returnarea acestuia prin inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare,clientul va plati diferenta,iar in cazul in care valoarea produsului de inlocuit este mai mica, clientul va primi o rambursare partiala. Costurile de retur si de transport vor fii suportate de client.
2.In cazul in care clientul doreste sa renunte la cumparare in termen de 10 zile de la primirea coletului,conform legii OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta(aprobata cu modificari prin Legea 51/2003).
"Art.7-Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta,in termen de 10 zile lucratoare,fara penalitati si fara invocarea unui motiv.Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor(....)
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului,folosind orice serviciu de curierat rapid exceptand Posta Romana.
Termenul de returnare a contravalorii comenzii se va face in cel mult 30 zile de la data primirii coletului retur.
Starea produsului returnat:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat : in ambalajul original cu toate acessorile, cu sigilile intacte, cu toate etichetele si documentele care l-au insotit.
Daca produsul returnat este intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou,S.C HiFi Vision SRL, isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.
S.C HiFi Vision SRL isi rezerva dreptul de a nu primi retur produse care prin natura lor nu mai pot fi comercializate.
IN CAT TIMP SE LIVREAZA PRODUSELE: Livrarile in Bucuresti se fac in maxim 24 de ore lucratoare, iar pentru provincie in maxim 72 de ore lucratoare de la data la care comanda a fost confirmata de catre consultantii de vanzari HiFi Vision si de Dumneavoastra si, in cazul comenzilor cu plata prin ordin de plata sau online, tranzactia a fost confirmata de banca sau de procesatorul de carduri HiFi Vision isi asuma raspunderea ca, odata confirmata (si dupa caz, incasata contravaloarea sa), comanda Dumneavoastra va fi expediata in termenele specificate mai sus, dar nu isi asuma raspunderea pentru eventualele intarzieri cauzate de firmele de curierat rapid cu care colaboram. Daca nu primiti comenzile la timp, va recomandam sa ne solicitati numarul de AWB al expeditiei si telefoanele curierului rapid, pentru a lua legatura cu acesta si a solutiona intarzierea.
Din cauza problemelor interne de organizare si logistica ale acestor firme, termenele de livrare anuntate de catre noi (24-48 de ore din momentul expedierii) nu sunt sigure si acestea se pot modifica fara instiintare prealabila. Mai mult, este datoria noastra sa va anuntam ca orice termen de livrare sau promisiune oferita direct Dumneavoastra de catre reprezentantii firmelor de curierat rapid este relativ si trebuie considerat ca atare, HiFi Vision nu isi asuma nici o raspundere pentru aceste promisiuni. Ne cerem scuze in fata tuturor clientilor nostri fata de care nu ne-am putut tine 100% promisiunile, din motive ce nu tin de organizarea companiei noastre ci de modul in care firmele de curierat rapid inteleg sa isi faca datoria fata de clienti. Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid, la numarele de telefon pe care le gasititi in e-mail-ul primit de la noi, alaturi de numarul si data AWB-ului.
Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.
Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producatori.
Certificatele de garantie sunt emise de HIFI VISION SRL si de producator/importator, caz in care clientii trebuie sa apeleze la reteaua de service autorizata a acestuia (retea care este gasita in acest certificat, sau va este comunicata). In cazul in care sunt emise numai de compania noastra, clientii vor apela la centrul nostru de service situat in Sos. Mihai Bravu 62A, Cladirea Spectrum, et.1, cam. 7, sector 2, București, tel 0770.517.064.
Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte clientii nostri in cazul aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide:
Costurile de livrare si returnare ale produselor care vor fi reparate sau inlocuite vor fi suportate de catre compania noastra. In masura in care defectele sau neconformitatile produsului nu fac obiectul garantiei (manipulare si utilizare defectuoasa, utilizare la alti parametri decat cei indicati de producatori, etc) costurile aducerii la conformitate si cele de livrare vor fi suportate de client.
Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate in colete. Nu primim in garantie produse neambalate. Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care produsul defect ajunge in posesia serviciului nostru specializat.
In momentul sosirii coletelor la centrul nostru de service, se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.
Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 72 de ore de la receptia produsului defect in centrul nostru de service, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service (receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.
In cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare in valoare de 40 RON , precum si plata transportului dus-intors.
Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.
Produsele neridicate din unitatea de service in termen de 60 de zile de la solutionare vor fi declarate abandonate si vor intra in posesia HIFI VISION SRL.